Avatar billede madsten Nybegynder
27. februar 2009 - 21:25 Der er 3 kommentarer

Samling af flere diagrammer i ét.

Hej Eksperter

Jeg har en par diagrammer jeg vil have samlet til ét, har set det før, men ved ikke hvordan man gør.

F.eks.
Diagram 1: (Omsætning)
Y aksen: Omsætning i alt i kr.
X aksen: Forskellige butikker.

Diagram 2: (Butik 1)
Y aksen: Salg i stk
X aksen: Skjorter, bukser osv. (Så kan man se hvad butikken har solgt)

Osv.......

Jeg har set et diagram, hvor der var et rullegardin på første diagram, hvor man så f.eks kunne vælge "butik 1", hvor diagrammet så ville ændre.
Nogen der ved hvordan man gør dette?????????
Avatar billede excelent Ekspert
28. februar 2009 - 10:33 #1
Her er en samling grafer du måske kan bruge
Graf.6 ligner det du eftersøger

http://pmexcelent.dk/ColorGraf44.xls

Læs i infoboksen hvordan de er lavet
Avatar billede madsten Nybegynder
28. februar 2009 - 11:51 #2
Hej Excelent

Det er ikke helt 100 % det jeg mente - men kan sagtens bruges tror jeg. Jeg synes bare det er meget teknisk, og ikke lige til at lave - kunne måske godt bruge en lidt mere simpel forklaring :-)

Men nu vil jeg lige prøve mig frem senere idag, så må vi hvordan det går.... :)
Avatar billede excelent Ekspert
26. marts 2009 - 17:56 #3
Prøv send filen, eller et eks.