Avatar billede floor Nybegynder
27. februar 2009 - 20:48 Der er 5 kommentarer

manglende usb nøgler i vista 64 bit.

hmm har fået vista 64 bit og det kører der ud af ,men jeg har et problem ,jeg kan simpelthen ikke få den til og tage mine usb nøgler jeg har prøvet med 6 forskellige der svinger imellem 1 og 4 gb men de kommer ganske enkel ikke frem i computer .
til min store undren vil den gerne tage mit digitale kamera
jeg har prøvet flg .
og skifte drevbogstvaer på mine HD.
afinstaleret og geninstaleret usb driver
kopiret usb driver fra en mappe til en anden hvos usb driverne ligger
har prøvet og bytte om så de kom ind i de usb porte hvor mit kb og mus sad i ,men ingenting hjælper
alle usb drev funker i xp,men alså ikke i vista 64 bit hvilket er frusterende når jeg nu ikke kan tranporter data på dem.
en løsning modtages med kyshånd og en is når det bliver warmt.
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2009 - 21:30 #1
den korte. den første mistanke.

opdater din windows med servicepacks - du skulle have skrevet hvilket styresytem du brugte.
Avatar billede floor Nybegynder
27. februar 2009 - 22:08 #2
har jo sådn set skrevet vista 64 bit i overskriften og første linie osse og m.h.t. servicepack,har jeg eller retterer vista
instaleret servicepack 1.
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2009 - 22:44 #3
så kan det kun være en ad dine drivere til bundkortet du skal ud og have opdateret.

hvad er det for et bundkort
Avatar billede floor Nybegynder
27. februar 2009 - 22:58 #4
gigabyte p35-ds4 og har opdateret bundkortet ,det helt mystiske er jo at den snupper mit kamera som osse går via usb porten.
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2009 - 08:00 #5