Avatar billede robotten Praktikant
26. februar 2009 - 12:02 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Tastaur uden numerisk tastatur på

Hej

En af de hurtige:

Søger et tastatur, uden det numerikse tastatur på. Og Logitech's Dinovo Edge kan ikke bruges.
Avatar billede ladyhawke Novice
26. februar 2009 - 12:16 #1
Hvad diskvalificerer diNovoen?
Avatar billede robotten Praktikant
26. februar 2009 - 13:23 #2
Det er for teknisk avancret. Alt det med touch osv. går bare galt (og nej, det er ikke til mig selv...)
Avatar billede Manifa Nybegynder
26. februar 2009 - 13:31 #3
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. februar 2009 - 13:41 #4
Køb dette: http://store.apple.com/dk/product/MB167DK/A?fnode=MTY1NDA1Mg&mco=MjIzNDcxOQ og en bluetooth dongle, så har du det fedeste keyboard.
Avatar billede robotten Praktikant
26. februar 2009 - 14:42 #5
james_t>> Virker kun til Mac, ellers ganske fedt, og vil have købt det hvis det kunne køre på en MS platform.

Manifa>> noget dyrt, ja :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. februar 2009 - 14:46 #6
Hvad virker det kun på MAC, hvorfor?? Jeg bruger da et MAC keyboard på min windows maskiner (det er dog med USB tilslutning)
Avatar billede robotten Praktikant
26. februar 2009 - 15:14 #7
Det var bare hvad jeg kunne se under systemkravene. Der står kun Mac, ikke MS?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. februar 2009 - 15:21 #8
nej hvorfor skulle MAC dog også gide at teste på MS platformen, deres produkter er jo fedenok i sig selv.

I am using the apple wireless keyboard on my windows xp fine. I have found that I must using xp sp2 to enable the keyboard, otherwise I have to pair bluetooth pin with my PC every time when I login the windows (after successful pairing each time, it works fine on xp w/o SP2).
http://forums.macrumors.com/archive/index.php/t-94053.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. februar 2009 - 20:06 #9
Mac tastaturer virker fint på windows platforme.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. februar 2009 - 20:06 #10
Mac = Apple
Avatar billede robotten Praktikant
26. februar 2009 - 20:12 #11
James>> lig et svar, jeg går videre med dit forslag

Tak for hjælpen, til alle :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. februar 2009 - 20:15 #12
svar. husk en bluetooth dongle hvis du ikke har bluetooth indbygget!
Avatar billede robotten Praktikant
26. februar 2009 - 20:28 #13
Hvorfor kommer min kommentar ikke med, når jeg accepter et svar. Buggy ny E :)