Avatar billede kastum Nybegynder
26. februar 2009 - 11:38 Der er 11 kommentarer

Min samsung skærm viser intet skærmbillede.

Hejsa.
Jeg har en Samsung fladskærm til min pc.
Og den har stået gemt til side i et halv års tid og nu vil den slet ikke vise billede. Lampen står bare og blinker. Hvis man piller stikket ud af computeren kommer den godt nok op med beskeden at man skal tjekke om kablet er tilsluttet.
Har prøvet den på 3 forskellige computere. Og det er det samme resultat hver gang.

Er min skærm død?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. februar 2009 - 12:00 #1
Er der både DVI og VGA stik på den? Så er der også en knap til at skifte om mellem de to formater. På min Samsung er det en lille enter knap. Men hvilken skærm er der tale om?
Avatar billede kastum Nybegynder
26. februar 2009 - 12:15 #2
det er en syncmaster 913n
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. februar 2009 - 13:17 #3
Prøv at trykke på nummer 4 knap fra venstre.
Avatar billede kastum Nybegynder
26. februar 2009 - 14:39 #4
prøver lige.
Avatar billede kastum Nybegynder
26. februar 2009 - 14:45 #5
Det gav intet resultat. stadigg det samme.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. februar 2009 - 14:51 #6
Hvordan er den sluttet til PC'en, som brimær eller sekundær skærm?
Kommer der en menu på skærmen hvis du trykker på den første knap fra venstre?
Avatar billede kastum Nybegynder
26. februar 2009 - 14:59 #7
den er som primær. Der kommer ingen menu.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. februar 2009 - 15:08 #8
OK hvis du med en lygte lyser ind i skærmen kan du så fornemme det billede der er på den? Det lyder som om at dit backlight er gået og så skal du have en ny skærm!
Avatar billede kastum Nybegynder
26. februar 2009 - 16:47 #9
det prøver jeg lige.
Avatar billede kastum Nybegynder
01. marts 2009 - 22:42 #10
den er færdig :(
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. marts 2009 - 16:50 #11
ud med den. Points til dig selv