Avatar billede kult4z4r Nybegynder
25. februar 2009 - 20:52 Der er 2 kommentarer

Sletter mapper i bl.a. spil

Hej

Har lige erhvervet mig en ny bærbar computer (HP).

Den kører Vista 64bit og hardware er os 64bit.

Efter jeg fik den startet op fjernede jeg en del, af de tilhørende HP programmer - en masse ubrugelige.
Det kørte helt fint og ingen problemer. Så begyndte den, efter et par dage, at hænge i det, mens den loader Windows - 2-3 min.
Så en dag, da jeg kom hen til den, stod den, som om den var tændt. Den reagerede dog ikke på noget og skærmen var sort.
Tog strømmen fra den og tændte. Under opstart, begyndte den at reparere i en masse filer (ca. 19.000). Fik den startet op og alt kørte umiddelbart fint.
Ind til jeg ville ind i nogle spil. Den kunne ikke starte en stor del af dem. Da jeg så gik ind i mapperne, hvori spillene, var installeret, kunne jeg se, at stort set alle mapperne inden i var væk. Lå kun filerne tilbage.

Noget der kan hjælpe eller om jeg skal formatere skidtet og starte forfra?
Avatar billede freddie_dk Nybegynder
25. februar 2009 - 21:05 #1
Har du en god virusscanner kørende på din pc ?
Avatar billede kult4z4r Nybegynder
14. marts 2009 - 19:56 #2
Blot ganske almindelig AVG free.