Avatar billede skwizie Nybegynder
25. februar 2009 - 19:13 Der er 11 kommentarer

Responstid i USA

Jeg overvejer at flytte mine websider fra Servage.net, over til Site5.com i USA. Men min tanke ligger på den responstid der er derover til -> 220 MS!

Er det noget man skal tage med i sine betragtninger, eller findes der et alternativ tætter på vore breddegrader?
Avatar billede skwizie Nybegynder
25. februar 2009 - 19:13 #1
Der er lavet en tracert til site5.com -> 220 ms
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. februar 2009 - 19:37 #2
Du kan jo prøve selv: http://latimes.com/ har nok en tilsvarende ping-tid.

Det er kun opstart, der tager op mod 200 ms længere - når først der er "hul" flyder det måske hurtigt nok.
Avatar billede skwizie Nybegynder
25. februar 2009 - 19:43 #3
Ja, det kan jeg se. Men hvad ville du anbefale?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. februar 2009 - 20:01 #4
Anbefale - det er svært. Det kommer an på så mange ting. Har man flere webhoteller, er det rart at have sådan et billigt "super"-hotel i USA. Så kan man eksperimentere.
Avatar billede skwizie Nybegynder
25. februar 2009 - 20:07 #5
Jeg har en 3-4 stykker, og det ene regner jeg med at skal være lidt seriøst. Men ville site5.com da kunne klare dette?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. februar 2009 - 20:23 #6
Det er umuligt at sige, om site5.com vil opfylde dine krav. Dels kender jeg ikke site5.com, dels ved jeg ikke noget om dine krav, og dels er det der med at anbefale noget ikke lige min kop kaffe.

Det site, der står ved siden af mit billede er hosted på et lignende hotel i USA.
Avatar billede skwizie Nybegynder
25. februar 2009 - 20:43 #7
OK! Kan godt forstå du ikke vil anbefale noget, da du ikke kender mine krav. Men kan se din hjemmeside kører på dreamhost.com! Er du tilfreds med dem?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. februar 2009 - 20:46 #8
Du kender heller ikke mine krav ;)  Men dreamhost.com er ok til mit brug, til nogle ting. Det er så heller ikke det eneste sted, jeg bruger. Betragt det endelig ikke som en anbefaling...
Avatar billede skwizie Nybegynder
25. februar 2009 - 20:50 #9
Det gør jeg heller ikke. Men har du nogle steder i DK der kunne være interessante?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. februar 2009 - 21:34 #10
Nej. Igen: hvad er dine krav. Og selv om: jeg kan ikke anbefale noget.
Avatar billede skwizie Nybegynder
25. februar 2009 - 21:57 #11
Det er heller ikke nogen anbefalinger jeg er ude efter, blot nogle seriøse steder som ikke koster alt for meget (maks 80 DKK/mnd)