Avatar billede mostcrazy Nybegynder
25. februar 2009 - 11:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Licens spørgsmål vedr. firma

Hej eksperter,

Jeg er ved, at sætte en sbs2003 server op til mit lille firma. Dog kan jeg ikke finde ud hvordan licenseringen af Office er. Skal man bare købe en masse std. officepakker og så bruge licensnøglerne fra dem, eller findes der en speciel "netværks"-version af office?
Avatar billede Manifa Nybegynder
25. februar 2009 - 11:38 #1
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
25. februar 2009 - 16:34 #2
Det vil sige med en firmastørrelse på 4 medarbejdere så er det standard hyldevarer man skal købe.
Avatar billede Manifa Nybegynder
25. februar 2009 - 21:22 #3
Ja som jeg læser det men det kan være nogen der kan forklarer lidt mere her inde..
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
25. februar 2009 - 22:55 #4
Jeg prøver lige, at lade dette spørgsmål stå åbent lidt længere i håbet om, at der er nogen som kan sprede lidt lys over dette emne.