Avatar billede Jesper6200 Nybegynder
25. februar 2009 - 08:37 Der er 2 kommentarer

MIcrosoft exchange 2007 kan ikke installeres på 2008 server?

Hej eksperter :-)

Jeg har et problem, som jeg håber i kan hjælpe med at løse.. Jeg sidder og skal til at installere en exchange 2007, på min windows 2008 server. Men hver gang jeg prøver at installere, får jeg en fejl meddelelse "exsetupui.exe has stoped working" og så lukker den setup programmet..

Jeg kører på en virtuel server, igennem "Xencenter"..

Jeg har prøvet at geninstallere windows to gange nu, men stadig samme fejl. Jeg er helt blank, og efter at have googlet en hel del på det, er jeg kommet frem til at det ikke kan være en særlig kendt fejl.

Håber nogen af jer har oplevet lignende og har en løsning. Skriv endelig, hvis i skal vide mere.

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Jesper Christensen
Avatar billede mr.d Nybegynder
10. marts 2009 - 01:38 #1
Får du nogel errors i eventloggen?
Avatar billede jkr_bygteq Nybegynder
16. juli 2009 - 14:02 #2
Lav en 64-bit Windows 2008