Avatar billede kimley Nybegynder
24. februar 2009 - 18:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde Systen 32

Hej
Da jeg startede min computer i dag kom denne melding..

C:\windows\system32\conig\system profile\Desktop henviser til en placering der ikke er tilgængelig. Den kan være på Harddisken på denne computer eller et netværk. Kontroller at disken er indsat korrekt, og at du har forbindelse til internettet eller netværket, og forsøg derefter igen. Hvi den stadig ikke kan findes, er oplysningerne muligvis flyttet til en anden placering.

Jeg kører med Vista Ultimate 64 bit...

Jeg spillede WOW i aftes og lukkede den ned på normal vis.. Hvorfor kommer denne melding??

Det er heller ikke så længe siden den smed Windows af så jeg måtte geninstallere det...

Nogle der kan hjælpe mig?

Er ved at køre diskkontrol på den.. For at se om det hjælper
Avatar billede kimley Nybegynder
24. februar 2009 - 18:50 #1
Ups der skulle stå system...
Avatar billede kimley Nybegynder
24. februar 2009 - 19:02 #2
Den behandler mange ledige klynger. Er det normalt under diskkontrol? Eller er min Harddisk ved at stå af??? :-(
Avatar billede kimley Nybegynder
24. februar 2009 - 20:44 #3
Nå nu er den færdig med diskkontrol og startede normalt op.. Men kunne da godt tænke mig at vide hvorfor sådan en melding pludselig kommer.. Og hvorfor den pludselig smider windows ud
Avatar billede kimley Nybegynder
07. april 2009 - 16:00 #4
Ok ingen svar ud over mig selv :-(