Avatar billede leggodt Nybegynder
23. februar 2009 - 23:19 Der er 5 kommentarer

Dygtig PHP mand søges - 2 timers arbejde - 500 kr. gavekort

Hej

Jeg skal bruge en meget dygtig PHP programmør, som kan lave en simpel side for mig.
Der skal bruges Filupload til server med resize af billeder.

For en dygtig programmør, vil det maks. tage 2 timer.

Din betaling bliver et gavekort til vores webshop www.netcentret.dk på kr. 500

Skriv til kb@netcentret.dk hvis du mener at du kan løfte opgaven :-)
Avatar billede apocs Nybegynder
24. februar 2009 - 01:27 #1
Har sendt dig en mail :)
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2009 - 09:22 #2
Kan du her infomere lidt mere om hvad opgaven går ud på eller er det via. mail du vil gøre det?
Skriver i hvert fald lige til din mail.
Avatar billede jakobdo Ekspert
24. februar 2009 - 11:12 #3
Nu lægger du selvfølgelig ikke op til selv at løse opgaven.
Men er løsningen ikke bare at copy/paste min artikel her: http://www.eksperten.dk/guide/1200
Og så give mig det gavekort! :o)
Avatar billede majbom Novice
25. februar 2009 - 14:23 #4
-> #3 - haha, great comment! :D

-> #0 - en anden gang, så smid den ind under opgaver hvor den hører hjemme :)
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 11:16 #5
kan vi lukke hér?