Avatar billede 9els1 Nybegynder
03. juli 2001 - 23:37 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Køler til Soltek SL-75KAV

Da jeg har købt et Soltek SL-75KAV motherboard samt en 900 mhz Duron processor står jeg og mangler en køler. Jeg synes det ser ud som om der er for lidt plads til en stor køler.. Er der nogen der kan anbefale en god køler ? (helst ikke en der er sindsyg dyr :-)
Avatar billede jaue Nybegynder
03. juli 2001 - 23:50 #1
Ja, køb en Taisolkøler, den larmer ikke ret meget og kan sagtens være der. Sådan ser den ud http://www.studiedata.dk/product.asp?product=36&page=1
Har selv samme bundkort, og havde ikke de store vanskeligheder ved at få den monteret

Jaue
Avatar billede bbs Nybegynder
04. juli 2001 - 11:17 #2
Jeg har selv købt denne:

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1724617904

Jeg har samme board, og en 800 Mhz Duron.
Du skal skære nogle af \"takkerne\" væk, ellers kan den ikke være der, men det ødelægger langt fra noget af dens performance!
Avatar billede groggy Nybegynder
04. juli 2001 - 11:19 #3
Jeg kan kun tilslutte mig jaue. Jeg har kørt med en Taisol CGK-742092 på et Soltek SL-75KAV. Og det har sq kørt perfekt. Lavt støjniveau og en god ydelse. Selv til overclocking er det en ok køler. =)

Kan derfor udelukkende anbefalde den.