Avatar billede laasby Nybegynder
23. februar 2009 - 14:10 Der er 1 løsning

Script til opdatering af Adobe Reader

Hej

Jeg har forsøgt at finde et script/metode der sørger for at opdatere Adobe Reader (pt. version 9) til de nyeste Adobe Reader opdateringer.

Altså gør det der svarer til at starte Adobe Reader, Vælge "Hjælp", "Kontroller for opdateringer..." for til sidst at acceptere alle de tilgængelige opdateringer der er til stede.

Altsammen i baggrunden så brugeren ikke bliver spurgt om noget.

Er der nogen som kan lede mig på vej / allerede har en løsning?
Avatar billede laasby Nybegynder
08. september 2009 - 12:26 #1
Jeg fandt selv på følgende løsning:
Manuelt hente opdateringerne fra Adobes hjemmeside - der findes de som .msi pakker.
.msi pakker kan startes med parameteren /q for quiet/silent installation.