Avatar billede kasperwood Nybegynder
21. februar 2009 - 12:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjernsupport og priser

Jeg leder efter en nem og billig fjernsupportløsning. Hvad kan I anbefale?

Jeg driver en hjemmeside, hvor jeg tilbyder folk at hjælpe dem med deres PC-problemer, men da der er tale om et homogent produkt, har jeg svært ved at beslutte mig for hvordan jeg skal prissætte det. Nogen forslag?
Avatar billede cyph3r_smurf Nybegynder
21. februar 2009 - 13:21 #1
snakker vi om prissætning for dit arbejde ?

eller snakker vi priser på programmer til fjernsupport ?

Jeg vil anbefale logmein til dig :) da det er meget let for kunden at opsætte (de skal bare køre en .exe fil og så kører det)
Avatar billede kasperwood Nybegynder
21. februar 2009 - 13:39 #2
Begge dele sådan set :)
Avatar billede cyph3r_smurf Nybegynder
21. februar 2009 - 14:09 #3
Altså pris kommer 100% an på kompetencer fra din side af.

hvis vi snakker fritidsbasic ville jeg nok sige 50-100 kr i start gebyr (opsætning af fjernskrivebord osv) og 100-200 i timen afregnet pr halve time.

Hvis det er som firma snakker vi helt andre priser og programmer.