Avatar billede fars-side Nybegynder
20. februar 2009 - 21:01 Der er 3 kommentarer

hej har install xp home orig med nlite på asus f7sr kan ikke få grafik kort og chipset til at virke

køre næsten perf. men kan ikke install intel g965 ATI Mobility Radeon HD2400 skal først install G965 Express Chipset men den vil ikke install ordentlig v.7.14 10.1987
inde i enhedhåndtering er der så en gul plet ved G965 Express Chipset family som jo betyder at driver ikke er lagt ordentlig ind.  der står :Enheden kan ikke finde tilstrækkeligt ledige ressourcer. (Kode 12)

Hvis du vil bruge denne enhed, er du nødt til at deaktivere en anden af systemets enheder.

Klik på Fejlfinding for at begynde fejlfindingen af denne enhed.det kan jeg så ikke har også hørt jeg kan deaktivere en anden enhed men kan ikke få det til at virke kan også install ny bios men kan ikke finde en til denne der er nyere end den der er install. håber der er lidt hjælp at hente .... venligst René fars-side
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
21. februar 2009 - 01:40 #1
Har du prøvet at slå PnP fra i BIOS? Når man slår PnP fra i BIOS er det BIOS der styrer ressourcene og ikke Windows.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2009 - 09:36 #2
Har du prøvet at opdatere dine bios, chipset og grafikdrivere?
Avatar billede fars-side Nybegynder
21. februar 2009 - 18:18 #3
hej ghostcom tak for din respons har været inde i bios. du mener vel når jeg trykker del eller f2 eller f10 under opstart ...... ved ikke om man kan gå ind i bios inde i  windows ?????..... i denne version er der ikke pnp = pluck and play inde i opstart bios det har jeg så altid haft i alle andr pcér jeg har haft.....endu engang tak venligst fars-side