Avatar billede sjovhilsen Nybegynder
20. februar 2009 - 09:17 Der er 1 kommentar

Google søgefunktion som søger internt på website

Google har en søgefunktion hvor man kan få den til at søge på ens site, og samtidig vise de resultater fra google, som er indekserede.

Er der nogen der ved om når man benytter denne, kan få oversigt over hvilke ord der så bliver søgt på på ens site?

Det er en search bar man installerer på eget site!

Jimmy
Avatar billede nidyahou Praktikant
20. februar 2009 - 17:42 #1
du kan altid tilføje site:www.mitsite.dk
så finder den kun resultater fra det domæne du har indtastet.

De fleste (f.eks. tv2) sætter bare det her site:tv2.dk bagpå med noget javascript, eller i deres søgestreng så vidt jeg ved. Det er i hvert fald en mulighed hvis du ikke skal ud og spendere på googleservere.