Avatar billede mfp18 Nybegynder
19. februar 2009 - 17:54 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke finde ud af hvilket antivirus program jeg skal bruge

Hej
Jeg har snart prøvet mange antivirus programmer men jeg kan
simpelt hen ikke finde ud af hvad der er det bedste for mig
jeg har licens til bullgaard
og McAfee internet security suite og har osse haft licens
til TDC sikkerhedspakke og bruger lige nu AVG Free 8,0
jeg har en bærebar med vista 1,86 Ghz 4 gb ram og en Computer med
XP Pro med 2,6 Ghz og 1,5 gb ram jeg lægger vægt på at mit virus
program ikke må sløve min pc og det opdatere sig selv nemt og hurtigt og det skal helst være med spayware så man ikke har så mange forskelige programmer på computeren jeg syntes bullgaard
og AVG har sagt mig mest ind til vidre de andre været meget tunge nogen der har et godt råd
Avatar billede falastinii Nybegynder
19. februar 2009 - 18:20 #1
Hej, skal det være freeware eller et betalings program?
Avatar billede superanden Nybegynder
19. februar 2009 - 18:25 #2
Jeg har haft stor glæde af Avira AntiVir, det er den mindst ressurcekrævende jeg har prøvet og så er den tilmed gratis. www.free-av.com
Avatar billede mfp18 Nybegynder
19. februar 2009 - 19:22 #3
Det er næsten lige meget bare det er et godt et
Avatar billede mfp18 Nybegynder
19. februar 2009 - 19:32 #4
Til superanden det er jo ikke med Spayware i den gtatis version
Avatar billede falastinii Nybegynder
19. februar 2009 - 19:38 #5
Hvis du er villig til at ofre penge så vil jeg varmt andbefale
www.kaspersky.com.. jeg er meget tilfreds med det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2009 - 20:38 #6
Hvis du kigger på hvad Spywarefri anbefaler går du ikke helt galt i byen :)
http://www.spywarefri.dk/sikkerhedspakken.html

Ligesom Team spywarefri, vil min anbefaling, på et gratis program, ligge på Avast.

Betaling:
Kaspersky Internet Security

Disse vil jeg ikke anbefale:
1. Avira har for mange alvorlige mangler, til at man kan være bare nogenlunde beskyttet.
AVG - tjah... Simpelthen for "light" antispyware!

Vigtigt er det dog at du sætter dig ned og læser om hvad de forskellige produkter kan og tilbyder, for selv om det måske er en samlet pakke du vælger er det ikke altid de tilbyder det samme!
Avatar billede mfp18 Nybegynder
19. februar 2009 - 23:42 #7
Jeg takker for svar det kunne godt være jeg skulle tage avast
jeg kender lidt til det har prøvet det for nogle år siden håber det opdatere bedre end AVG men så har jeg et godt spørgsmål til dig john_stigers kan jeg så bruge det gratis danske Malwarebytes Anti-Malware som Spayware program for så er alt jo på dansk for det har jeg det bedst med jeg forstår faktisk ikke Engelsk
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2009 - 12:40 #8
Malwarebytes Anti-Malware kan du sagtens bruge af og til og scanne med det, men du burde nok have et der kører konstant, såsom Superantispyware.

mfp18 - husk at svar er til dem der hjælper, du skal selv kun kommentere :)
Avatar billede mfp18 Nybegynder
20. februar 2009 - 16:12 #9
Ok john_stigers men er det gratis det der Superantispyware og er det på dansk jeg takker ind til vidre for din hjælp jeg har hentet Malwarebytes Anti-Malware det gik nemt og det kørte bare i baggrunden uden at sløve når man har gang i andre ting det var problemet før da jeg havde TDC Sikkerhedspakke eller bullgaard jeg er lige kommet i tanke om jeg har en licens til  Spywarefigtere men har ikke brugt det meget længe fordi det sløver meget og jeg kan næsten ikke bruge pcen til andet når den skanner
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2009 - 19:38 #10
Superantispyware er ikke dansk nej.

P.s. næste gang, så skal du huske kun at kommentere, for så laver du ikke samme fejl som her hvor du tager point selv :)
Avatar billede mfp18 Nybegynder
21. februar 2009 - 21:51 #11
Ok john_stigers jeg er ret ny her på siden så jeg skal lige lære
det med point først og hva det har at sige og hvad jeg skal bruge dem til men jeg takker mange gange for din hjælp
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2009 - 22:30 #12
Man kan ikke bruge point til en skid :)

Betragt det som "løn" for veludført arbejde ;)