Avatar billede Oleaagerup Nybegynder
19. februar 2009 - 14:30 Der er 4 kommentarer

Geninstallation Vista - alle opdateringerne

Hej Eksperter

Jeg har netop geninstalleret min vista, og skal nu til de næste 76 opdateringer.

Når PCéren gør det automatisk, går PCéren ned ved opstart og skal gendannes. Er der nogen smart måde at installere alle opdateringerne på?
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2009 - 14:40 #1
hvad sker der hvis du går direkte i win update og søger der
Avatar billede h-dj Nybegynder
19. februar 2009 - 14:45 #2
Har selv været udefor netop det samme... jeg installerede hver enkel opdate og fandt den opdate der gjore systemet usikkert.. en opdatering til skærmkort.. denne undlod jeg at installere og nu køre det derud af :)

gå her... Kontrolpanel\Windows Update og tryk på vis tilgængelig opdateringer.. her kan du installere opdateringerne en for en...
Avatar billede Oleaagerup Nybegynder
19. februar 2009 - 15:23 #3
Det er jeg også gået igang med. Men en efter en incl. genstart, det tager en h....... tid :-)
Avatar billede h-dj Nybegynder
19. februar 2009 - 15:47 #4
Vista!!!! glæder mig til Windows7 :)