Avatar billede mr-denner Nybegynder
18. februar 2009 - 14:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Textbox med scroll funktion

Hej eksperter

Jeg har på siden www.http://www.tommyhedelund.dk/ set en funktion med en textbox med scroll funktion - er i højre side nederst.

Er der nogle der kan oplyse om jeg et eller andet sted kan finde scripts / tags til at lave noget lignende?

Er der i øvrigt nogle der kan forklare mig hvordan de har fået siden så pænt centreret??
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2009 - 09:59 #1
Hvis du højreklikker på den side, kan du få vist koden og kopiere det du skal bruge. Det helt alm. HTML
Avatar billede mr-denner Nybegynder
19. februar 2009 - 17:27 #2
Jape44: jeg syntes bare siden ser mærkelig ud når jeg henter den ned- men er det bare fordi der er et stylesheet der styrer den?

Jeg er ikke den store haj til den slags- kan jeg evt. se hans css dokument på en eller anden måde?
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2009 - 17:43 #3
Ja hvis du i din browser, under Filer, siger "Gem Som" så gemmer den både siden *.htm og laver en folder hvor *.css og *.gif plus alt andet som høre til siden. Så har du en tro kopi.

Jeg tror det må være et svar :-)
Avatar billede mr-denner Nybegynder
19. februar 2009 - 17:53 #4
Jape44: Det var da næsten for nemt :D

Jeg takker og bukker - og skriver måske igen, når jeg aligevel ikke kan finde ud af det :)
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2009 - 18:03 #5
:-) du er velkommen. Det er også lettere at spørge end at rende rundt og lege Sherlock Holmes eller prøve at gætte sig til det.