Avatar billede moernmik Nybegynder
18. februar 2009 - 13:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003 - vedhæftede filer

Hej,

jeg har et lille problem med outlook. Jeg er revisor og har derfor ofte brug for at kunne dokumentere de mails man modtager og afsender, dette gælder også de filer man vedhæfter. Jeg har dog det problem at når jeg printer diverse mails får jeg ikke "oversigten" over vedhæftede filere med.

Kan det virkelig passe at der er ikke er en funktion der tillader at få vedhæftede filer med på udprintet.

Det skal lige siges at jeg ikke ønske at udskrive de vedhæftede filere, men kun at de fremgår som en dokumentation på at de er vedhæftet i mailen.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
18. februar 2009 - 13:10 #1
Er den opdateret, for problemet skulle være løst i Service Pack 1?
Avatar billede moernmik Nybegynder
18. februar 2009 - 13:15 #2
Pas. Version 11.5608.8172 fremgår i "OM OUTLOOK"
Avatar billede kim Nybegynder
18. februar 2009 - 13:51 #3
Der skal stå SP3 efter Pas. Version 11.5608.8172
Avatar billede moernmik Nybegynder
18. februar 2009 - 14:09 #4
Står intet. Så det er simpelthen en opdatering der skal til?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
18. februar 2009 - 16:22 #5
Det burde det være. Problemet står i hvert fald beskrevet i MS's fejlretningsoversigt for SP1.
Avatar billede moernmik Nybegynder
09. september 2011 - 11:36 #6
hmortensen > vil du oprettet et svar
Avatar billede moernmik Nybegynder
22. januar 2014 - 14:55 #7
Lukker selv, da der ikke er kommet svar.