Avatar billede f12 Nybegynder
18. februar 2009 - 01:38 Der er 3 kommentarer

Adgang til FTP fra internettet

Jeg vil gerne have hjælp til at min computer fra internettet.
Det hele fungere korrekt på den lokale netværk, men jeg kan ikke få adgang til den fra nettet.

Jeg har cybercity og fast-ip adresse.
Avatar billede 2970ernesto Nybegynder
18. februar 2009 - 05:02 #1
Altså mener du at du ville fobinde din pc via nettet med en anden med ftp

eller bare bruge en ftp client at downloade med fra nettet
Avatar billede riversen Nybegynder
18. februar 2009 - 18:26 #2
du skal forwarde port21 samt passive porte og sætte din server op til passiv ftp.
Avatar billede riversen Nybegynder
18. februar 2009 - 18:26 #3
tcp port 21 vel at mærke