Avatar billede asse12 Nybegynder
17. februar 2009 - 18:57 Der er 1 kommentar

Opgaver i Outlook

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Jeg arbejder med at hjælpe kolegaer i en anden afdling med indkøb, m.m.

Jeg ønsker at mine kolegaer sender opgaver pr. mail til mig, eller andre af mine kolegaer i samme afd. Det er der ikke så meget i, men min chef vil gerne kunne se hvilke opgaver vi hver især sider med. Kan han ikke få en liste over alle afdelingens opgaver?

Jeg ved at man kan dele opgaver, men så er chefen jo nødtil at skulle ind på hvertenkelt medarbejder, og kan derfor ikke se alle opgaver i afdelingen på en gang.

Vi er ved at prøve med noget med en fælles opgave mappe på en fælles server, men så midster vi nogle funktioner mht. påmindelse til den ansvalige.
Er der en der har en brug bar løsning?
Avatar billede mcilvain Nybegynder
17. februar 2009 - 19:34 #1
Sharepoint ville være den mest tænkelige løsning eller evt. Microsoft Project, som er godt stykket sammen til Outlook F.eks.en kollega opdaterer en opgave så vil alle som denne opgave er delt med få oplysningen.