Avatar billede asse12 Nybegynder
17. februar 2009 - 18:57 Der er 1 kommentar

Opgaver i Outlook

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Jeg arbejder med at hjælpe kolegaer i en anden afdling med indkøb, m.m.

Jeg ønsker at mine kolegaer sender opgaver pr. mail til mig, eller andre af mine kolegaer i samme afd. Det er der ikke så meget i, men min chef vil gerne kunne se hvilke opgaver vi hver især sider med. Kan han ikke få en liste over alle afdelingens opgaver?

Jeg ved at man kan dele opgaver, men så er chefen jo nødtil at skulle ind på hvertenkelt medarbejder, og kan derfor ikke se alle opgaver i afdelingen på en gang.

Vi er ved at prøve med noget med en fælles opgave mappe på en fælles server, men så midster vi nogle funktioner mht. påmindelse til den ansvalige.
Er der en der har en brug bar løsning?
Avatar billede mcilvain Nybegynder
17. februar 2009 - 19:34 #1
Sharepoint ville være den mest tænkelige løsning eller evt. Microsoft Project, som er godt stykket sammen til Outlook F.eks.en kollega opdaterer en opgave så vil alle som denne opgave er delt med få oplysningen.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester