Avatar billede gejsir Nybegynder
17. februar 2009 - 10:07 Der er 9 kommentarer

HP printer 1550

Har en printer, der blev afbrut, i job, fordi den blev ved med at printe. Vil ikke starte igen, og har nu slettet den og instaleret igen, har disk, men fåt i start melding orror "setup DLL" mangler. ,men forsetter så med installing, og alt ser normalt ud, men den vill ikke printe.. er der nogen der ude der har et tips??
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. februar 2009 - 10:16 #1
Du skal nok slette det oprindelige defekte printerjob i spoolerkataloget.

Det er som oftest c:\windows\system32\spool\printers

Slet alle filerne her, genstart PC´en, og prøv igen..
Avatar billede gejsir Nybegynder
17. februar 2009 - 10:33 #2
Bliver det ikke slettet når jeg sletter printeren??
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. februar 2009 - 11:19 #3
Nej - det relaterer ikke direkte til printeren, men til printsystemet... - du kunne jo have flere printere.

Så hvis der ligger filer, er dit "slet printer og installer igen" spildt arbejde :-)
Avatar billede gejsir Nybegynder
17. februar 2009 - 11:38 #4
ok, vil prøve det her, men kan ikke nå det i dag(det er hos en kammerat) men jeg vender til bage, og intil videre tak for hjælpen
Avatar billede hearnz Nybegynder
17. februar 2009 - 12:15 #5
Hvis det ikke virker ville jeg nok prøve at hente en ny driver ned fra hp's hjemmeside. kunne godt være CD'en der er ridset.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. februar 2009 - 13:22 #6
Enig - det ville jeg nok under alle omstændigheder. Den driver der følger med på CD, er en meget tidlig udgave, der kan have alle mulige ulemper...
Avatar billede gejsir Nybegynder
17. februar 2009 - 21:14 #7
Det vil jeg prøve...
Avatar billede hearnz Nybegynder
17. februar 2009 - 21:19 #8
Lad mig høre hvordan det gik :)
Avatar billede gejsir Nybegynder
17. februar 2009 - 21:22 #9
Det er på min kamerats computer, og jeg kan ikke i aften, men melder til bage når jeg har afprøvet..