Avatar billede gratus Nybegynder
17. februar 2009 - 09:48 Der er 1 kommentar

små firkanter med kryds i - i stedet for billeder ?

Siemens computer windows xp home edition, 3 år gammel, nylig reinstalleret, kører fint.

Efter opfordring fra windows live messinger opdaterede jeg 4 ting.
1. windows live mail
2. windows live writer
3. windows live messinger
4. og som ny installeres windows live foto galleri
jeg synes også der var noget med 3D

Nu kommer problemet : facebook har skrevet flere gange at jeg skal aktivere cookies ? hvilket jeg ikke har gjort,da den kørte udmærket.
Men nu kommer så de små firkanter med kryds i, isteder for billeder+tekst i facebook. Jeg har også set det andre steder.

Hvad betyder det. ?
Avatar billede gratus Nybegynder
17. februar 2009 - 09:54 #1
Jeg har lige en kommentar til ovenstående jeg kører med IE7.