Avatar billede xenool Nybegynder
16. februar 2009 - 23:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Valg af router

virkelig ingen der kan svare på http://www.eksperten.dk/spm/864008 ?

Det rigtige svar får både de her og de andre point
Avatar billede snowball Novice
16. februar 2009 - 23:39 #1
For det første må der ikke gives mere end 200 point for et svar, og for det andet er reference spørgsmål som dette heller ikke tilladt.

Luk derfor venligst dette spørgsmål ved selv at lave et svar som du så accepterer, tak :)

Snowball / Admin
Avatar billede xenool Nybegynder
16. februar 2009 - 23:42 #2
jamen kan du så hæve den anden til 200 ?. For utroligt der ikke er nogen der har svar på den anden ? :-)
Avatar billede snowball Novice
16. februar 2009 - 23:45 #3
Den mulighed er så vidt jeg husker ikke blevet lavet endnu, men det skulle gerne komme på et tidspunkt.
Avatar billede xenool Nybegynder
16. februar 2009 - 23:52 #4
en admin må da kunne gøre det  :-)
Ville da være dumt hvis jeg skulle lukke et spørgsmål mere for at åbne det igen med flere point :-)

Mvh
Brian
Avatar billede snowball Novice
17. februar 2009 - 00:02 #5
Som du kan læse i bl.a. http://www.eksperten.dk/blog/5 så tilføjes der stadig funktioner til den nye version, så derfor har vi endnu ikke alle de muligheder vi havde i den gamle version.

Point er heldigvis ikke altafgørende for om folk vil hjælpe i et spørgsmål, så om dit spørgsmål står til 100 eller 200 point gør som sådan ikke nogen forskel. Giv det lidt tid endnu, og se om der ikke skulle komme nogen forbi :)
Avatar billede xenool Nybegynder
17. februar 2009 - 00:16 #6
hmmm. tvivler men nu må vi se
Avatar billede snowball Novice
17. februar 2009 - 09:00 #7
I mine øjne (og ud fra hvad jeg selv oplever på Eksperten), så er nedenstående vigtigere end point:

* En ordentlig formulering af spørgsmålet (især overskrift)
* Placer spørgsmålet i den rigtige kategori
* Held!

Det sidste punkt skal forståes på den måde, at den "rigtige person" kommer forbi Eksperten på det "rigtige tidspunkt" for lige tilfældigvis at se lige netop dit spørgsmål på oversigterne.

Men ved at gøre noget ud af de første 2 ting, så har man normalt også en god chance da de potentielle "rigtige personer" bliver informeret om spørgsmålet via mail.