Avatar billede louise1788 Nybegynder
15. februar 2009 - 17:10 Der er 3 kommentarer

hjælp til monogram søges

jeg sidder her og skal lave vores invitationer til vores bryllup, men kan se det er svært at lave. Er der mon nogle herinde der kan hjælpe med lidt forslag? Vi ønsker os noget med bogstaverne D og L. evt med nogle fine streger og hjerter på en eller anden måde. Det vil sku bruges udenpå invitationen, som laves på perlemorsfarvet papir.
mvh Lousie
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2009 - 01:40 #1
Avatar billede pernille2680 Nybegynder
19. februar 2009 - 22:14 #2
Hej Louise! Jeg er ny her og ved ikke helt hvordan det hele fungerer, så bær' over med mig... Jeg har lavet et monogram til mig selv til mit bryllup og jeg vil da gerne komme med lidt forslag til dig. Hvornår skal du bruge det?
Avatar billede friisdesign Nybegynder
24. februar 2009 - 22:41 #3
Først og fremmest tillykke

Skal det printes på ? Jeg kan godt lave et monogram til dig? Mod en lille betaling. Det er ikke noget der tager lang tid. Vi kunne slå hovederne sammen hvis det var? Hvis det har fanget din interesse skriv på j-friis@hotmail.com