Avatar billede frifoed Nybegynder
03. juli 2001 - 14:59 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

HP 2100

Hello!
Jeg sidder med min HP 2100 netværksprinter og min arbejdsgivers sekratær har selvfølgelig smidt software cd\'en med drivere og tools ud.
Derfor tigger og beder jeg eksperten.dk brugere hvis i ligger inde med denne cd og maile den til mig eller sende et download link på:
safl@vip.cybercity.dk

På forhånd tak! p.s. jeg håber ikke dette strider mod ophavsrettigheder.
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. juli 2001 - 15:06 #1
Ikke for at være uforskammet, men kan din arbejdsgiver ikke købe en ny fra HP?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. juli 2001 - 15:37 #2
Hvorfor ikke bare downloade fra http://www.hp.com/cposupport/swindexes/hplaserjet8887_swen.html ??

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. juli 2001 - 15:38 #3
Alternativt kan du bestille en ny skive fra http://www.hp.com/pond/cdrom/printers/software/lj2100_na.html

Det er ikke tilladt at kopiere den originale skive. Den er ophavsretsligt beskyttet som al anden kommerciel software.

NanoQ
Avatar billede frifoed Nybegynder
03. juli 2001 - 17:12 #4
Retaxes > Det var en hastesag.

NanoQ > Vi skal bruge hele cd\'en ikke blot drivers og JetAdmin.

Problemet er blevet løst og printeren kører som en drøm men du får nogle point alligevel.