Avatar billede mig69 Nybegynder
13. februar 2009 - 22:52 Der er 3 kommentarer

jeg vil godt købe en Bærbare computer

lig nu har jeg en gammel startiover computer jeg skal kun bro den til at kom på internet på nok der her komogvind og til at hende musik og har foto på den skal kun stå hjemme  er det her så go nok til det FSC Amilo Pa 3553-004  AMILO Pa 3553 kombinerer alsidig ydelse, fantastisk teknologi og fascinerende design, alt sammen tilpasset en fri og uafhængig livsstil. AMILO Pa 3553 teknisk innovationer der gør livet lettere - på farten og i hjemmet.
Der er ingen grund til panik, hvis uheldet er ude og kaffen bliver spildt udover notebooken. Takket været det nye spild-sikret keyboard, som kan modstå op til 50ml væske 15.4" skærm
2,0 GHz AMD Turion QL-62
4096 MB RAM
320 GB Harddisk
ATI Radeon TM HD 3470 med 256MB dedikeret og op til 1920 MB delt hukommelse
Vista Home Premium
Kraftig men støjsvag
"Silent Mode" funktionen reducere larmen fra køleren, så du kan chatte med vennerne via webcam og VOIP eller nyde din yndlings DVD film uden at blive forstyrret. Fantastisk design og innovative idéer, plus toppen af poppen fra AMD's processor teknologi, kombineret for at gøre AMILO Notebook Pa 3553 til den ideelle rejse kammerat. Det strømlinede design og høje ydeevne efterlader ingen ønsker uopfyldt.

Specifikationer
Model FSC Amilo Pa 3553-004
Processor 2,0 GHz AMD Turion X2 Dual Core QL-62
Hukommelse 4096MB DDR2 RAM (2x2048MB)
Harddisk 320 GB 5400Rpm
Skærmstørrelse 15,4" WXGA
Opløsning 1280 x 800 pixel
Grafik ATI Radeon TM HD 3470 med 256MB dedikeret og op til 1920 MB delt hukommelse
Drev Multi Dual-layer DVD brænder
Trådløst netværk Ja 300Mbit
Netværk 10/100/1000Mbit / 56K modem
Porte 3 x USB2.0 / 1 x HDMI / 1 x VGA / 1 x Expresscardcard
Kortlæser Ja 5-i-1
Webcam Ja
Styresystem Windows Vista Home Premium
Programmer -
Vægt 2,95 kg
Mål (BxDxH) 35,8 x 25,9 x 3,75/4,35 cm
Batteri 6 Cells
Udstyr inkluderet -  Dette er en demo/returvare

Detaljerede den er fra wupti.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2009 - 23:10 #1
Den er ok til dit behov!
Avatar billede enya Nybegynder
13. februar 2009 - 23:41 #2
Læg lige mærke til denne sætning fra det, du har kopieret ind: "Dette er en demo/returvare".. Det ville jeg nok selv være betænkelig ved.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. februar 2009 - 20:39 #3
Det ville jeg ikke, for der er ikke dårligere garanti af dem grund.

Men Wupti har jo ikke eget lager, så den kommer fra en distributør, og vil vædde på at det eneste demo der er over den, er at den har været pakket op og vist frem, men aldrig været startet op.