Avatar billede stagedk Nybegynder
13. februar 2009 - 22:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Acer Aspire One.

Hej eksperter, jeg har et problem.
Jeg købte en Acer Aspire One her for et par måneder siden.
da jeg så tændte den igår tændte skærmen ikke, jeg prøvede at plugge et VGA stik i for at tjekkke om evt skærmen var i stykker, men fik bare no signal.
Jeg gider virkelig ikke miste alle mine ting på så har virkelig ingen idé om hvordan jeg skal tage backup af den, og ved at hvis jeg sender den til rep under garantien bliver dne jo bare ombyttet til en ny.

Jeg håber nogle kan svare på hvordan jeg evt kan tage backup og om der er nogle der ved hvad der kan være galt med den. :-)
Avatar billede stagedk Nybegynder
13. februar 2009 - 22:08 #1
fejl post.
Avatar billede krabbesten Nybegynder
07. juni 2009 - 19:35 #2
hej. Fandt du nogensinde ud af, hvad der var galt, og hvad gjorde du for at ordne det?:). jeg står nemlig også med problemet:(
Avatar billede anders-j Nybegynder
15. oktober 2009 - 11:17 #3
Jeg ved godt hvad jeres problem er..

Lånte en da jeg var på rejse i Grækenland, og den lavede samme nummer.

Har i stadig problemet el. er det løst?

Mvh,

Anders