Avatar billede dizox Nybegynder
13. februar 2009 - 18:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Adgang til min Router!!!

Hej Eksperter!

Jeg kan ikke komme ind på min router, havde gemt et link, men har jeg selvf. mistet!

Mærke: Zonet
Model: ZSR1114WE

Håber der er nogle der kan finde manualen eller hvad jeg nu skal bruge for at komme derinde :)
Avatar billede dizox Nybegynder
13. februar 2009 - 18:34 #1
Har fundet den nu men har sku glemt mit brugernavn og password er der nogle måde og komme ind på den ?
Avatar billede riversen Nybegynder
13. februar 2009 - 18:39 #2
find manualen og find ud af hvordan du resetter routeren til fabriksindstillinger.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2009 - 20:32 #3
Avatar billede zero_lock Nybegynder
13. februar 2009 - 21:46 #4
omme bag på er der en lille reset knap.. giv den en et tryk på ca 10 sek. og lad den hvile i 30 sek inden du arbejder med den igen.. har du pillet i ip-adresserne så og få en ny fra den nye DHCP server
Avatar billede dizox Nybegynder
14. februar 2009 - 17:56 #5
altså har reset routeren, Men bliver ved med og have samme gateway ip?
Avatar billede dizox Nybegynder
14. februar 2009 - 17:58 #6
Zero lock &Riversen gider i sende svare det virkede :) og tark for hjælpen
Avatar billede riversen Nybegynder
14. februar 2009 - 18:11 #7
behold dem bare. Mon ikke zero_lock bare have kigget i den manual john linkede til ;).
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. februar 2009 - 20:35 #8
Nemlig ;)