Avatar billede josl Nybegynder
12. februar 2009 - 15:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

WebGalleri

Nogen der ved hvordan man laver et webgalleri
Avatar billede jbarnyj Nybegynder
12. februar 2009 - 15:50 #1
Du kan lave et nemt på www.one.com
Avatar billede josl Nybegynder
12. februar 2009 - 15:56 #2
glemte og skrive det skal ligge på min egen server
Avatar billede arne_v Ekspert
12. februar 2009 - 18:48 #3
Du kan enten kode et eller finde et faerdigt. Det sidste er jo det nemmeste og formentligt ogsaa det bedste.

Hvis du fortaeller om det skal vaere ASP eller PHP eller ASP.NET eller JSP eller Perl CGI eller noget helt sjette, saa kan vi sikkert give dig et link til en pakke.
Avatar billede tompoulsen Nybegynder
12. februar 2009 - 22:54 #4
Jeg har selv puslet en del med coppermine, som er rigtig godt.

http://coppermine-gallery.net/

mvh

Tom
Avatar billede bech1992 Nybegynder
16. februar 2009 - 19:39 #5
Hvis jeg var dig ville jeg vælge og bruge Porta http://stegmann.dk/mikkel/porta/ til at lave den med, men det kræver du har din egen server, fordelen ved porta er at du faktisk kun skal vælge hvilke billeder det skal være og hvor de skal gemmes henne. Når du har lavet et webalbum med Porta kan man heller kopiere billederne... Her er et eksempel på hvordan det kan se ud http://jba-foto.dk/Galleri/bryllup/index.html
Avatar billede josl Nybegynder
31. marts 2009 - 09:50 #6
lukket
Avatar billede arne_v Ekspert
31. marts 2009 - 15:05 #7
Hmm.

Du stillede et spoergsmaal, du fik svar og havde ingen kommentarer - og alligevel tog du point selv.