Avatar billede Jonatan83 Nybegynder
12. februar 2009 - 14:05 Der er 5 kommentarer

MySQL fejl pga. fejl programmering.

Hej:

Jeg har en hjemmeside hvor jeg får følgende fejl:
"MySQL fejl: MySQL client ran out of memory."

Jeg har talt med One.com´s support og de fortæller mig at der er en fejl i programeringen.

Er der nogen der gider se på det?

Du kan selv se fejlen her:
- http://www.tjenpenge.net
- Login:
Brugernavn: testbruger
Password: 12345
- Tryk på "Links" i menuen.
- Tryk på et link og vent til tiden er gået.
- Tryk på "Links" i menuen igen for at opdater siden.
Så kommer fejlen frem.

Jeg vil self. gerne betale noget til den person der kan påtage sig opgaven. Om det så er fejlen der skal rettes eller hele hjemmesiden der skal bygges om.

Kom med et bud og vi finder ud af det.

Mvh
Jonatan
Avatar billede psychopixi Nybegynder
12. februar 2009 - 14:17 #1
Jeg er nødt til at skulle bruge noget kode for at kunne hjælpe dig.

Problemet er sandsynligvis at du vil trække flere oplysninger ud, end du får tildelt RAM af one.com. Dette kan sandsynligvis kompenseres for ved at bruge LIMIT eller WHERE - men jeg er nødt til at se koden for at kunne verificere problemet.
Avatar billede Jonatan83 Nybegynder
12. februar 2009 - 14:31 #2
Ok. Har du msn eller noget vi kan snakkede videre på?
Avatar billede psychopixi Nybegynder
12. februar 2009 - 14:45 #3
Ja, min mail står under min profil, så du tilføjer mig bare på MSN:)
Avatar billede cpufan Juniormester
13. februar 2009 - 23:53 #4
eller du kører et loop som kører uendeligt

måske har du glemt en rs.movenext
Avatar billede psychopixi Nybegynder
14. februar 2009 - 00:01 #5
#4
Jeg har løst problemet;)

Problemet var kombinationen af en lidt for bred query, en rimeligt stor database samt halv-dårlig programmering:)