Avatar billede rutzou Nybegynder
11. februar 2009 - 15:37 Der er 3 kommentarer

Nero 8 Startsmart virker kan ikke åbnes

Er der nogen som kan hjælpe mig.
Jeg har installeret Nero 8 hvor Startsmart ikke kan ånes.
Nero burn & Expres virker kan åbnes, jeg ved godt at jeg så bare kan bruge Nero Expres istedet for Sartsmart, men det irreterer mig ganske meget at ikke alle funktioner virker.
Jørgen
Avatar billede rutzou Nybegynder
11. februar 2009 - 15:43 #1
Overskriften er selvfølgelig forkert, den skal være såsan her.
Nero 8 Startsmart kan ikke åbnes
Jørgen
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2009 - 16:47 #2
har du været herinde og opdateret den version

http://www.nero.com/eng/downloads-nero8-update.php

jeg kunne godt får den anelse at det var derfor - der har tidligere været problemer med den version - den lukke adgangen til kontrolpanel. det er noegt med rettigheder i nero.
Avatar billede rutzou Nybegynder
11. februar 2009 - 17:01 #3
Hej Ja den er blevet opdateret, det er rigtig som du også skriver at den kan har nægtet adgang til kontrolpanet, dette løses ved ikke at installere Nero BurnRights, hvis den er inst. så skal den fjernes i reg. databasen.