Avatar billede torbenlund Nybegynder
11. februar 2009 - 11:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Google Adsense i Wordpress blog

Hej med jer,

Jeg vil gerne have nogle Google Adsense annoncer vist i højre side på min blog www.blogmonavie.wordpress.com.

Jeg har prøvet at indsætte Adsense koden i en Widgets boks, men den sletter bare den kode, som jeg sætter ind.

Jeg har også prøvet at indsætte Adsenseannoncen i en Iframe, men det virker heller ikke. Og det er heller ikke en god løsning, er jeg godt klar over.

Jeg aner simpelthen ikke, hvordan jeg skal få det til at virke. Jeg har læst, at det ikke skulle være noget problem, og jeg har også set andre Wordpress-blogge med Google Adsense annoncer på.

Jeg håber, at en af jer kan komme med et lille trick :-)

Torben
Avatar billede torbenlund Nybegynder
11. februar 2009 - 22:09 #1
Hej alle Eksperter,

Jeg kan jo se, at der ikke sker det helt store her på min side...

Er der en, der kan fortælle mig, hvordan man skruer op for points, hvis det er det, der skal til for at få et svar ;-)

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide, hvordan man kan få det til at virke.

Jeg har prøvet på Wordpress.dk, men der bliver aldrig sendt nogen adgangskode til min mail, så det er ikke så nemt :-/

Nå, men jeg afventer et super intelligent svar ;-)

Torben
Avatar billede brianbrandt Nybegynder
11. marts 2009 - 14:07 #2
Hej Torben..

Du skal ind og hardcode adsense koden ind i din sidebar.php...
Det er i hvert fald den måde jeg bedst kan lide at gøre det på :-)

Men du kan også vælge den nemme løsning, at installere dette plugin:
http://wordpress.org/extend/plugins/adsense-manager/

Brian