Avatar billede donken Nybegynder
10. februar 2009 - 19:38 Der er 6 kommentarer

Helt ny HP bærbar laver mærkelig lyd

Hej

Min nye HP EliteBook 6930p siger en mærkelig lyd. Først vidste jeg ikke, om det var standard. Men efter at have lyttet til andre HP bærbare af samme model har jeg konkluderet, at min computer er den eneste ud af de 3 jeg har tjekket, der siger lyden.

Lyden er en slags modem-lyd, bare meget svag, men problemet er egentlig en del af denne modemlyd, som er på en meget høj frekvens. Det vil sige, at selvom lyden er forholdsvis svag, så går den lige i ørerne, meget pivende lyd. Utrolig irriterende. Det lyder som om det kommer fra under maskinen.

Er der nogle herinde, der kan fortælle mig hvad der skaber pive-lyden?
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2009 - 19:41 #1
Er du sikker på det ikke er modemmet eller et eksternt drev, der giver lyd fra sig

Ellers skynd dig at få byttet maskinen. Det vil være mit råd -)
Avatar billede donken Nybegynder
10. februar 2009 - 19:51 #2
Har intet modem, hehe... Så det kan vel umuligt være det... Er der andre forslag? Ekstern drev, hmmm... Altså har ingen ekstern harddisk eller noget hvis det er det du mener..? Men måske er det bedst at bytte den med det samme.. Jeg afventer lige om der er andre forslag :)

???
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. februar 2009 - 20:32 #3
Jo jo der er modem i :)
Avatar billede donken Nybegynder
10. februar 2009 - 23:48 #4
Okay... :) Sorry :P Hvad kan det være der laver mislyden, har du nogen anelse, eller skal jeg bare få sendt den ind med det samme? Er der nogle ting, som typisk skaber mislyde?
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2009 - 19:53 #5
Det kan vel kun være en blæser eller harddisken!
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2009 - 23:22 #6
hvordan endte det ?