Avatar billede cybermouse Nybegynder
03. juli 2001 - 00:24 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

nogen afaringer med soltek sl-45 x

er der nogen som har erfaringer med det mobo og ved om det virker med følgende hardware(er glad bare geforce kortet bliver bekræftet)
thunderbird 1200 mhz /266 fsb
msi geforce 256 32 mb
yamaha legacy ds1
creative labs dxr 2 dvd decoder
studio pctv rave
realtek 10/100 mb\\t lan
20 gb ibm deskstar
10 gb maxtor
40 gb western digital
2*2*6 speed noname brænder
5* dvd fra creative
IT Schalt switch mode 350 watt strømforsyning
windows xp

der udover har jeg lidt spørsmål
1. er kortet stabilt og så under stor belastning fra eks. 3d mark 2001 eller en cpu stress tester
2 kan det nå højt op i bus frekvensen
3. er det med rimelig hastighed
4. har det nogen bugs som i er støt på og kunne de løses?
5. hvis der ellers er noget om boarded så sig endeligt til
p.s. der giver point for hver besvaret spørsmål
d.v.s vil sige hvis du svarer tilfresstillende på spørsmål 1 og 4 får du 30 ponit ved du om kortet kan køre med geforce kortet giver dette 80 points
Avatar billede dipzy Nybegynder
03. juli 2001 - 00:35 #1
Det KAN køre med GeForce
Avatar billede cybermouse Nybegynder
03. juli 2001 - 00:36 #2
hilket et har du testet?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
03. juli 2001 - 03:16 #3
jeg vil anbefale og bytte MSI kortet ud med et ASUS GeForce
Avatar billede cybermouse Nybegynder
03. juli 2001 - 10:01 #4
kan det da ikke køre på det bundkort??
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
03. juli 2001 - 10:29 #5
jo, det tror jeg som nok at det kan, geforce chipsættet er jo det samme på allesammen :-)
asus plejer bare at køre meget godt
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2001 - 15:18 #6
Har aldrig hørt om det bundkort. Det er heller ikke at finde på Solteks hjemmeside. Har du et link til det ?.
Avatar billede cybermouse Nybegynder
03. juli 2001 - 16:33 #7
hov glemte at skrive SL-45kav x sorry skrev forkert
Avatar billede cybermouse Nybegynder
03. juli 2001 - 16:34 #8
forsent geforce kortet er snart 6 måneder gammelt hvis ikke mere
Avatar billede cybermouse Nybegynder
03. juli 2001 - 16:35 #9
foresten så det ikke bare geforce det kunne feks ikke køre win98 uden at fryse på mit gamle bundkort nemligt asus p5a men det kunne godt køre win98 med et asus geforce
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2001 - 20:07 #10
Har du et link til en beskrivelse af bundkortet ?. Alle Solteks socket A bundkort begynder så vidt jeg ved med SL-75.
Avatar billede cybermouse Nybegynder
03. juli 2001 - 20:42 #11
Avatar billede cybermouse Nybegynder
03. juli 2001 - 20:43 #12
sorry skrev forkert 2 gange (utroligt men sandt) det hedder Soltek SL-75kav x og det ligger på solteks hjemmeside på http://www.soltek.de/English/product/75kav.htm
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2001 - 20:57 #13
OK, nu er jeg med. Her kommer svar
1. JA
2. Mit når 140.
3. Der er stort set ikke nogen forskel mellem de forskellig KT133A bundkort.
4. Ja, løses med nyeste BIOS rev q8.
5. OK board til prisen. Ingen køler på chipsettet, derfor når det ikke helt så højt op i FSB som f.eks Abit KT7.