Avatar billede milohat Nybegynder
03. juli 2001 - 00:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kyro II og Via4in1 Drivere

Jeg har lige købt et Asus A7V133 med at ViaKT133A chipsæt på, samt et Hercules Kyro II, og jeg har hentet de nyeste drivere til til Kyro II\'en og de nyste via4in1 drivers.
Problemet ligger i at hvis jeg har en helt ny windows 2000 installation og installere enten 4in1 eller Kyro II kortet, så kører det fint nok, men hvis begge ting er installeret så når windows 2000 ikke engang at starte helt op før den genstarter.
Pls help!
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. juli 2001 - 01:02 #1
Kan du ikke undvære 4in1 og bruge Kyro II
Avatar billede jop... Nybegynder
03. juli 2001 - 15:49 #2
Hmmm... Ved det ikke, men kunne du ikke prøve at installere via driverne en for en.. Måske kunne det hjælpe...
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. juli 2001 - 16:02 #3
jop...> Jeg mener ikke at man kan installere 4in1 driverne en ad gangen, såvidt jeg husker pakkede den det hele ud og installerede dem på en gang!

milohat> Har du forresten installeret Service Pak2, det kunne være at den løste dit problem!
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. juli 2001 - 16:04 #4
Er det en dansk version wi2k du har? SP2 ligger desværre ikke på den danske update side endnu, ved ikke hvorfor, den danske sp2 er kommet for længe siden, men jeg kan ikke lige huske hvor den ligger, den fylder 105Mb!
Avatar billede jop... Nybegynder
03. juli 2001 - 16:05 #5
Kan man ikke downloade dem en ad gangen, og så derefter installere dem individuelt??

Den med servicepack2 lyder da ikke helt dårlig.. :-)    over and out...
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. juli 2001 - 16:13 #6
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. juli 2001 - 16:21 #7
De hedder 4in1 fordi de er pakket, og det er nok ikke en god ide at installere dem en ad gangen, de kan være afhængige af at de er installeret på samme tid.
Avatar billede milohat Nybegynder
03. juli 2001 - 23:18 #8
well, vi prøver SP2 løsningen, takker!
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
03. juli 2001 - 23:25 #9
hvilken bios rev. bruger du ?? Ellers opdater den
jeg har været udsat for at A7V kort, faktisk kører dårligt med ny 4in1, og gammel bios
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. juli 2001 - 23:27 #10
Takker for pointene ;o)
Avatar billede milohat Nybegynder
05. juli 2001 - 23:31 #11
jeg kan hilse carsten lust og sige at en bios update ikke havde den store virkning :-)
ellers tak for hjælpen