Avatar billede alka Nybegynder
06. februar 2009 - 14:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort konflikt

Mit grafikkort, et Asrock, 4CoreDual-SATA2 vil får jeg meddelelse om, at acceleratoreren ikke er install. Jeg har prøvet flere drivere fra den sidste nye og bagud, men intet hælper.

Forud for dette, fik min PC'er 16 "dårlige filer" og otte "heste". Da jeg så endelig fik ryddet op - troede jeg, gik HDD.

Jeg har nu install. en ny HDD på 1T. Alt kører fint - bortset fra, at grafikkortet stadig konflikter.

Er der én eller flere, der ved hvordan jeg løser problemet? Mangler i yderligere INFO, så spørg, jeg er ikke så interesseret i "gætterier", men gerne helt konkrete løsninger.
Avatar billede zetrograde Nybegynder
06. februar 2009 - 14:19 #1
Asrock, 4CoreDual-SATA2 er et bundkort og ikke et grafikkort, men nok om det.
Har du hentet de nyeste drivere til dit OS fra AsRock's hjemmeside og forsøgt med dem?

Lyder helt klart som et driver problem.
Avatar billede zetrograde Nybegynder
06. februar 2009 - 14:20 #2
http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=4CoreDual-SATA2

Link til drivere og BIOS upgrades til det bundkort du har nævnt.
Avatar billede alka Nybegynder
06. februar 2009 - 14:24 #3
Selvfølgelig er Asrock'en et bundkort, det jeg ville have skrvet var hvad bundkortet hed og at grafikkortet er et Nvidia GeForce 6600 - jeg undskylder ulejligheden - og takker for Jeres interesse! haj fra alka
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2009 - 20:27 #4
Er problemet bundkort eller grafikkort?
Avatar billede alka Nybegynder
07. februar 2009 - 09:17 #5
Det er grafikkortet der ikke fungerer. fejl 43 - er en standard besked. Hardwareaccelerationen fungerer ikke - den er ikke sæået fra. Diverse drivere ER opdateret. Når jeg får fundet ud af hvordan jeg formater HDD med Vista på, vil jeg prøve en geninstallering af Vista, da jeg tror det er der fejlen ligger!
Avatar billede alka Nybegynder
08. februar 2009 - 22:52 #6
Jeg har nu omformateret og geninstall. så nu funker det igen!
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2009 - 19:46 #7
Husk at lukke = 1 stk. accepteret svar...
Avatar billede alka Nybegynder
10. februar 2009 - 17:16 #8
Jeg troede jeg have lukket! Jeg prøver igen
Avatar billede alka Nybegynder
10. februar 2009 - 17:23 #9
Hvordan lukker jeg/giver poient til lige andre end mig selv?