Avatar billede ildiko46 Nybegynder
05. februar 2009 - 14:26 Der er 6 kommentarer

Hvad gør jeg ved bærbar?

Jeg har en Packard Bell, Easy Note mx51, som jeg gerne vil formatere og genoprette med XP Home.

Installeringen går også fint i gang indtil den når til anden sidste menu, så går den i blå skærm med en masse tekst om der er fundet en fejl, som kan beskadige computeren....
hvis det er første gang man har set denne besked osv. :o(

Jeg har også prøvet at gå i fejlsikret tilstand, men det hjælper ikke. :o(

Hvad kan der være galt med den? Jeg har prøvet at formatere før, uden problemer.

Håber der er een der kan hjælpe mig? :o)

På forhånd tak!
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. februar 2009 - 14:34 #1
lidt halvdårlig ram (der ikke er så dårlig at maskinen ikke kan køre med når den først er installeret) kan give dette resultat
Avatar billede ildiko46 Nybegynder
05. februar 2009 - 14:53 #2
Du mener jeg skal skifte ram-ene? er det en god ide at give den flere ram?
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. februar 2009 - 15:12 #3
vis du har mulighed for at låne noget ram og forsøge med er det r. 1 det er jo ikke sikkert at det er det. Det er altid en god ide med mere ram, men det betyder ikke det store for installation
Avatar billede ildiko46 Nybegynder
05. februar 2009 - 18:51 #4
Vil det ikke afhjælpe installationen, hvad skal jeg så gøre ved det? Vil gerne have den til at fungere,.... men vil rpøve det af... :o)
Avatar billede ildiko46 Nybegynder
10. februar 2009 - 16:34 #5
Hej Bufferzone, har ikke rpøvet det af endnu, men har ikke glemt dig :o)
Avatar billede ildiko46 Nybegynder
21. august 2010 - 08:57 #6
Hej Bufferzone,
jeg takker mange gange for svar og hjælpen!!! :o)
Det løste problemet, så nu kører den igen :o)