Avatar billede mille Nybegynder
05. februar 2009 - 13:36 Der er 10 kommentarer

Lave logo til printopgaver

Jeg har et lille logo som jeg skal have lavet større så det kan bruges til print på papir og andre reklameartikler.

Betaler naturligvis for opgaven.

Logo kan ses her: http://www.noerdit.dk

(det er den lille fætter i toppen..)
Avatar billede ladyhawke Novice
05. februar 2009 - 14:14 #1
bare et lille råd, hvis du vil bruge siden professionelt, så ville det være en god ide at fjerne et par mindre staveglyffer fra forsiden...
Avatar billede mille Nybegynder
05. februar 2009 - 14:47 #2
Kan du være lidt mere specifik?

//
Avatar billede ladyhawke Novice
05. februar 2009 - 15:00 #3
ja (har kun tjekket forsiden):
Brug for Professionelt it hjælp nu ->      Brug for professionel IT hjælp nu

Gennerelle Windows fejl -> Generelle Windows fejl

Dokument håndtering -> Dokumenthåndtering

----
Jeg mener også at it bør være IT (jf. ordbogen.com), men det kan være der er nogle retstavningseksperter, der ved mere om det.

Ud over det, så ved jeg ikke lige om det er noget du har tænkt over, men er der en god grund til at I kalder jeres konsulenter for agenter? Jeg tænker ikke lige i assistance, men mere i salg og den slags, når jeg hører ordet agent i denne sammenhæng. Du skriver jo også nederst at I er en samling af konsulenter, så hvorfor er de ikke konsulenter, når de arbejder for Nørd IT?
Avatar billede mille Nybegynder
05. februar 2009 - 15:47 #4
Point taken, takker for konstruktiv info...
Avatar billede ladyhawke Novice
05. februar 2009 - 15:53 #5
Det var nu også ment konstruktivt :o) Det gælder om at score kunder, ikke forvirre dem ;o)
Avatar billede pwm Nybegynder
06. februar 2009 - 15:37 #6
Hej

Jeg kan godt lave dit logo om til vector-format, så det egner sig til print i alle størrelser.

Kontakt mig gerne på min mail: pwm04(at)hotmail.com - erstat selv (at) med @ :)

Så får du selvfølgelig et godt tilbud når vi har snakket sammen, og du betaler først når du er tilfreds med arbejdet.
Avatar billede Skardhamar Nybegynder
09. februar 2009 - 23:26 #7
Er det bare manden der skal forstørres eller er det også selve teksten?
Avatar billede -flow- Nybegynder
19. februar 2009 - 12:44 #8
Halløj :)
Er opgaven stadig åben?
Ellers er jeg meget interesseret.
Min hjemmeside er geekmeet.dk, og kan kontaktes på mulle_nus@hotmail.com
Avatar billede mr_hundahl Nybegynder
22. februar 2009 - 15:36 #9
Hvis opgaven endnu ikke er løst, så smid mig en mail på hundahl@hundogco.dk. Så kigger jeg på det sammen med vores grafiker, og vender tilbage.

Mvh Morten Hundahl // Hund & Co
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. februar 2009 - 22:32 #10
Jeg kan levere det rentegnede logo, klar til brug. Til en fair pris.

Kontakt mig via kontaktformularen på min hjemmeside:
www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen