Avatar billede lervad Nybegynder
05. februar 2009 - 12:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

recovery cd

Hej alle,

Jeg kan ikke komme på min computer og vil derfor køre en recovery cd der hører med til computeren. Mit spørgsmål er nu om jeg mister mine billeder som ligger på computeren samt skrivedokumenter i words. (Words har jeg selv lagt ind efter)
Computeren viser følgende meddelelse:
Systemgendannelse.

I denne normale standardtilstand genopretter programmet Pc-gendannelse programmer, drivere og operativsystemet til den oprindelige tilstand. Når Pc-gendannelse er færdig, skal du derfor geninstallere og genkonfigurere alle programmer, som du selv har installeret (inklusive opgraderinger eller ændringer til den fabriksleverede version af alle programmer)

Men i den normale standardfunktionstilstand sletter Pc-gendannelse ikke nogen DATAFILER, som du har oprettet.
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. februar 2009 - 12:40 #1
De slettes ikke med mindre du skal ud i en geninstallation med formatering af diske.

Hvis du gerne vil være helt sikker, så starter du med at boote din maskine med en boot CD som Hiren CD der kan downloades gratis og fisker filerne ud på et eksternt medie. Alternativt sætter du disken over i en anden maskine som slave og fisker herfra. Der findes dimser der kan bruges til at forbinde en løs disk via et USB stik til en maskine som ekstern disk der kan bruges til dette

Der skulle dog ikke være de store problemer
Avatar billede obei Nybegynder
05. februar 2009 - 14:22 #2
hvis du bruger recovery cd, bliver den, som den var da du købte den,. Alt andet er borte