Avatar billede max33 Nybegynder
04. februar 2009 - 12:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilket gratis program skal jeg bruge

Hej

Jeg har i lang tid brugt avg antivirus til at beskytte min computer.

Men med tiden er det somom det ikke er godt nok, har oplevet er er kommet noget på somputeren som har deaktiveret avg uden dette kunne ses, kan det passe?

er der noget gratis program som er bedre end avg?
Avatar billede zetrograde Nybegynder
04. februar 2009 - 12:41 #1
Avast Antivirus er et rigtig godt bud på et gratis stykke AntiVirus Software.
Det har vundet en del priser og er ofte oplyst som bedre end AVG.
Jeg har dog ingen praktiske erfaringer med Avast.

http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html
Avatar billede trixdata Nybegynder
04. februar 2009 - 12:45 #2
Jeg kan anbefale http://www.free-av.com/ gratis og vundet i mange test som værende det bedste.

Bruger det selv på alle mine pc'er og oplever ikke nogen problemer som skyldes programmet.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
04. februar 2009 - 14:24 #3
Tag et kig på Spywarefris bud:

http://www.spywarefri.dk/sikkerhedspakken.html
Avatar billede trixdata Nybegynder
04. februar 2009 - 14:35 #4
Ikke enige i deres konsklusion. Prøv at søge på pcworld.dk omkring Avira AntiVir Personal. Men det er jo' en smagssag hvad man kan lide og tror på.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
04. februar 2009 - 14:45 #5
Ville nok lytte til eksperterne på Spywarefri end PC World :)
04. februar 2009 - 18:28 #6
... enig mht "Ville nok lytte til eksperterne på Spywarefri end PC World :) " !!!