Avatar billede jensand Nybegynder
04. februar 2009 - 08:48 Der er 7 kommentarer

Computer ville ikke tænde

hey eksperter.
jeg rykkede rundt på mit værelse her for et par dage siden
og tog derfor strømmen fra min stationære computer.
nu har jeg så sat den til igen og nu ville den bare ikke vise noget på skærmen. blæserne kører rundt inde i maskinen
jeg har prøvet og tage tingene fra og sat det i igen og det hele sidder som det skal. hvad kan der lige være sket den har altid virket funktionelt :S
det kan da ikke passe at den bare bryder sammen fordi jeg piller strømmen fra den i et par timer.
Avatar billede mtrolle Nybegynder
04. februar 2009 - 08:52 #1
Har du strøm på skærmen?
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
04. februar 2009 - 10:47 #2
Prøv at tjekke om dit grafikkort sidder ordentlig fast!
Avatar billede jensand Nybegynder
04. februar 2009 - 11:44 #3
ja der er strøm på skærmen
og har haft grafikkortet ude og i igen og sat det ordenligt fast der er intet der
og det er også som om at skærmen finder grafikkortet.
fordi når skærmen ikke er sat i står der intet signal på den.
men når jeg sætter den ind i grafikkort (os selv om computeren ikke kører) så går det der intet signal skilt væk
Avatar billede spsen Nybegynder
04. februar 2009 - 13:01 #4
oplevede præcis det samme, bundkortet var gået.. eller en del af det, hjælp i hvert fald først efter jeg købte et nyt. Hvor gammel er den? Nogle computere siger en lyd når hardwaren er test, den der bling lyd.. gør din stadig det, eller har gjort.
Avatar billede jensand Nybegynder
04. februar 2009 - 13:25 #5
den er meget gammel :)
og nej den siger ikke nogen lyd mere
og ja den har sagt BIB når man starter den men som sagt
det gør den ikke længere
Avatar billede spsen Nybegynder
04. februar 2009 - 15:04 #6
lyder utroligt meget som det samme, er rimelig sikker på at det er bundkortet så.
Avatar billede jensand Nybegynder
04. februar 2009 - 15:10 #7
hvordan kan det gå af bare ved at man piller strømmen fra det : /