Avatar billede nizling Nybegynder
03. februar 2009 - 18:39 Der er 3 kommentarer

Bærbar optimering

Goddag fokes..
Nu har jeg fået købt mig en fin ny
bærbar computer *klap klap*

en Acer aspire 7520 (:
desværre med windows vista ..

Nu er det bare sådan at, grunden til at
købte en ny computer var for at jeg kunne få world of warcraft til at fungere bedre end det gjorde på min gamle, med integrert grafikkort ^^.. anyways..

Dette spil køre ekstremt dårligt..
hvad kan grunden være ? skal jeg have xp på istedet..
er det muligt? bedre hardware.. i såfald hvor mange ram kan man
få i en 32 bit bærbar.. er der nogen ting der kan gøres?

Vil mildt sagt S'id'e højt og helligt på alt det ubrugelige stuff som er på vista..

Gimmi the good stuff .. er åben over for alle muligheder.. :)

udover folk der er sjove og skriver (køb en større computer)
Avatar billede haverslev Novice
03. februar 2009 - 18:44 #1
Nu er jeg ikke en "spille" gut, men prøv lige at køre det spil i directx 9 mode

Prøv at finde spillet her og lad den installere det
Hvis der er et eller andet problem med noget der skal opdateres osv. så fremgår det
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2009 - 19:04 #2
Husk at vælge hvilken version af world of warcraft - wrath of the lich king har større krav til maskinen end alm. "wow".

Min Asus A3F overholder min. kravene og wow kører fint herpå.
Avatar billede nizling Nybegynder
03. februar 2009 - 19:32 #3
Directx.. gør det den store forskel? ..

er igang med at installere det nu ^^..

Har valgt den rigte version.. og den overholder alle kravene..