Avatar billede Charlie2008 Nybegynder
03. februar 2009 - 17:21 Der er 2 kommentarer

Vedr. Internet Explore

Flere gange hænger min internet Explorer, og der kommer en boks op med, at den har opdaget en fejl - Kan I sige mig, hvad problemet kan være
Avatar billede trixdata Nybegynder
04. februar 2009 - 12:53 #1
Prøv at sætte dine sikkerheds zoner til standard niveau. Hvis du bruger blok up, skal den også sættes til standard.

Tjek om det har hjuplet. Hvis ikke så prøv at slå dine add-on fra. tjek igen, hvis det virker kan du slå dem til en adgangen. His ikke, så tjek din PC for spyware til dette kan du bruge free adware fra lavasoft.com.

Opgradere evt. din internet explorer til nyeste version. MS har en IE 8.0, godt nok en beta pt. men den kan downloades og virker fint. Husk der en til XP og Vista.
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
15. februar 2009 - 18:04 #2
Ingen af forslagene har hjulpet mig. Faktisk kan jeg ikke komme af med ie8 igen. Heldigvis er det ikke hver gang der kommer denne denne åndsvage fejlmeddelelse. Klikker jeg på samme link igen og igen, så kommer jeg på efter et par forsøg.
Er der gode forslag, så er de velkomne.