Avatar billede steench Nybegynder
03. februar 2009 - 14:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Slette netværksprinter, der ikke findes på netværket.

Hej

Måske lidt kryptisk overskrift, men jeg kan ikke få lov til at slette en netværksprinter på en klient (i dette tilfælde Win XP), når printeren ikke længere er installeret på serveren.
Kan nogen afsløre hvad man så kan gøre, hvis man vil af med gamle printere ?
Avatar billede haverslev Novice
03. februar 2009 - 14:47 #1
Hvad sker der, når du på Xp pro klienten, går i start, klikker på
Printere og Fax enheder
H-klikker på den printer som det drejer sig om og vælger slet?
Den skulle nemlig gerne komme og sige følgende:
"er du sikker på at forbindelsen til printeren xxxx på serveren xxx skal afbrydes" - klik JA
Avatar billede lablo Nybegynder
03. februar 2009 - 15:54 #2
prøv også at kigge på printere og fax -> file/filer og vælg server egenskaber. derinde kan du fjerne selve driveren fra klienten efter du har slettet printeren