Avatar billede Jensen DK Novice
03. februar 2009 - 12:48 Der er 19 kommentarer og
6 løsninger

Den nye eksperten.

Det jeg har set endtil nu, så er det ikke til det bedre, der er sket på eksperten, man kan da kun håbe at det ikke færdigudviklet, bare en ting som at modtage mail fra eksperten er gået fulgstendig i stå, og alt er meget forvirrende, tallet for spørgsmål passer ikke mere.
Ok det er nok mig der er for dum til, at finde ud af det.
silbidor.
Avatar billede snowball Novice
03. februar 2009 - 12:52 #1
Mail er ikke fuldstændig oppe at køre endnu.

Den anden fejl er de også opmærksomme på.

Følg evt. med i http://www.eksperten.dk/spm/862145

Snowball / Admin
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2009 - 12:52 #2
hej silbidor

så vidt jeg har forstået er det slået fra indtil videre og klogere er jeg ikke blevet. videre er jo et langt ord.

jeg har i faktisk 2 måneder ikke fået mail i de tråde jeg deltog i så hvis dit lige er startet er du drøn heldig.

jeg lavede en ændring i min om at få sendt nye indlæg og dem fik jeg men ikke dem jeg svarede i.

håber du kan bruge det til noget
Avatar billede bjawnie Nybegynder
03. februar 2009 - 13:01 #3
Hej,

Jeg må indrømme at jeg heller ikke er specielt begejstret for det nye eksperten.dk. Det er nok fordi jeg ikke er faldet over noget nyt, jeg kan bruge, endnu, men det skal nok kommer.

Tilgengæld synes jeg ikke særligt godt om designet. Det virker simpelthen for rodet for mig. Sådan lidt "Hvor meget information mon vi kan stoppe ind på hver side".

Jeg synes man skulle følge lidt mere tidens trends, med store typer, meget whitespace og generelt mere enkelthed. Der, imho, noget mere fokus på brugervenligheden her.
Avatar billede ladyhawke Novice
03. februar 2009 - 13:16 #4
Mangler vildt meget at man kan se i oversigterne, om et spørgsmål er åbent, besvaret eller lukket!
Avatar billede ladyhawke Novice
03. februar 2009 - 13:44 #5
Bifalder i øvrigt indlægget omkring overordnet design, det virker temmelig rodet og der er uhyggeligt mange styles og reklamer kastet rundt i mellem hinanden...

Ikke behageligt at at læse og da det er spørgsmål/svar de fleste herinde går efter, så er det vel nærliggende at gøre visningen af disse bruger-/læsevenlige...
Avatar billede matcho Nybegynder
03. februar 2009 - 13:53 #6
Kunne slet ikke komme på igår.
Men har nu rodet lidt rundt og læst lidt,virker rodet for mig men gør alt nyt jo for det meste så jeg synes vi skal se tiden an inden vi bliver negative.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. februar 2009 - 14:46 #7
Ikke for at være negativ, mere for at sige min mening: Jeg synes også der er alt for lidt plads til det, som det hele handler om: Nemlig spørgsmål og svar.
At der er problemer med log in, opdatering af indlæg i spørgsmål og mails fra Eksperten, er jeg sikker på bliver rettet, det nye layout bekymrer mig meget mere.
Eksperten ligner nu meget alle andre ligegyldige fora på nettet, hvor det mest drejer sig om "gøgl" og reklamer.
Det er muligt det gamle Eksperten ikke var tidssvarende/moderne rent layout-mæssigt, men hold da op, hvor var det endog meget mere brugervenligt/overskueligt end det nye.
Det var bare et lille suk fra én som bruger/brugte mange timer hver dag på Eksperten.  :-)
Avatar billede leif Seniormester
03. februar 2009 - 16:53 #8
Jeg kan kun tilslutte mig til nogen af de kommentarer som allerede er kommet.

Fuck et lorte design og hvor blev lige af at man kunne slippe for reklamer.......
03. februar 2009 - 19:03 #9
1) Jeg venter - stadig - på mail besked på nye tråde samt de tråde som jeg deltager i. Det er ikke sjovt at MANUELT gå dem alle igennem én gang i timen ?
Sååååå - hvis der er 'nogen' tråde der venter på mig sååååå... vil det mere være et tilfælde hvis jeg opdager det!!!
Dette burde være 100% klar før officiel offentligørelse af denne nye E ...

2) Kan også tilslutte mig kommentarene ang. pærevællingen på skærmen mht diverse poppede reklamer og andet gøjl!!!
Der skal mere adskilelse mellem spørgsmål/svar (som E jo ER beregnet til!) og disse reklamer...
Havde frygtet det da jeg så lidt af BETA versionen...

3) Har stadig ikke lykkedes mig at lægge et billed ind; prøver igen senerer...

4) (Mere ka' nok følge...)
Avatar billede Jensen DK Novice
04. februar 2009 - 07:29 #10
Jeg fik i går fem mail og i dag onsdag 04-02-09 en mail fra eksperten på Engelsk er aldrig sket før, ved ikke hvad det drejer sig om, er ikke god til Engelsk.
Jeg kan stadig ikke se om hvem der har givet point er meget forvirret, tror jeg kommer til, at hoppe af eksperten, det er formeget at skulle gætte sig frem, samtidig med at hjælpe spørgerene, kikker nu bare ind en gang i mellem.
silbidor.
Avatar billede Jensen DK Novice
04. februar 2009 - 07:30 #11
Jeg fik i går fem mail og i dag onsdag 04-02-09 en mail fra eksperten på Engelsk er aldrig sket før, ved ikke hvad det drejer sig om, er ikke god til Engelsk.
Jeg kan stadig ikke se om hvem der har givet point er meget forvirret, tror jeg kommer til, at hoppe af eksperten, det er formeget at skulle gætte sig frem, samtidig med at hjælpe spørgerene, kikker nu bare ind en gang i mellem.
Vil nu prøve om jeg kan finde ud af, at lukke denne tråd.
silbidor.
Avatar billede Jensen DK Novice
04. februar 2009 - 07:30 #12
Jeg fik i går fem mail og i dag onsdag 04-02-09 en mail fra eksperten på Engelsk er aldrig sket før, ved ikke hvad det drejer sig om, er ikke god til Engelsk.
Jeg kan stadig ikke se om hvem der har givet point er meget forvirret, tror jeg kommer til, at hoppe af eksperten, det er formeget at skulle gætte sig frem, samtidig med at hjælpe spørgerene, kikker nu bare ind en gang i mellem.
Vil nu prøve om jeg kan finde ud af, at lukke denne tråd.
silbidor.
Avatar billede Jensen DK Novice
04. februar 2009 - 07:31 #13
Jeg fik i går fem mail og i dag onsdag 04-02-09 en mail fra eksperten på Engelsk er aldrig sket før, ved ikke hvad det drejer sig om, er ikke god til Engelsk.
Jeg kan stadig ikke se om hvem der har givet point er meget forvirret, tror jeg kommer til, at hoppe af eksperten, det er formeget at skulle gætte sig frem, samtidig med at hjælpe spørgerene, kikker nu bare ind en gang i mellem.
Vil nu prøve om jeg kan finde ud af, at lukke denne tråd.
silbidor.
Avatar billede Jensen DK Novice
04. februar 2009 - 07:32 #14
Jeg fik i går fem mail og i dag onsdag 04-02-09 en mail fra eksperten på Engelsk er aldrig sket før, ved ikke hvad det drejer sig om, er ikke god til Engelsk.
Jeg kan stadig ikke se om hvem der har givet point er meget forvirret, tror jeg kommer til, at hoppe af eksperten, det er formeget at skulle gætte sig frem, samtidig med at hjælpe spørgerene, kikker nu bare ind en gang i mellem.
Vil nu prøve om jeg kan finde ud af, at lukke denne tråd.
silbidor.
Avatar billede Jensen DK Novice
04. februar 2009 - 07:32 #15
Jeg fik i går fem mail og i dag onsdag 04-02-09 en mail fra eksperten på Engelsk er aldrig sket før, ved ikke hvad det drejer sig om, er ikke god til Engelsk.
Jeg kan stadig ikke se om hvem der har givet point er meget forvirret, tror jeg kommer til, at hoppe af eksperten, det er formeget at skulle gætte sig frem, samtidig med at hjælpe spørgerene, kikker nu bare ind en gang i mellem.
Vil nu prøve om jeg kan finde ud af, at lukke denne tråd.
silbidor.
Avatar billede Jensen DK Novice
04. februar 2009 - 07:36 #16
Det er helt gonat det her, må vi så få den gamle eksperten tilbage, det var ikke med vilje at det blev lagt ind flere gange, kunne ikke se at den var lagt ind, først ved nyt login på spørgsmålet, kom det frem.
silbidor.
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2009 - 08:08 #17
det ser ud til at der er flere der lægger et svar med det samme.

er der blevet lavet om på systemet at man sender en komentar og når spørgeren beder om det lægger et svar for point.

???????????
Avatar billede vejmand Juniormester
04. februar 2009 - 08:11 #18
silbidor >> Rolig nu, det er ikke så svært.
Når du har skrevet i boksen, og klikket på "Opret", så er dit svar/kommentar lagt ind.  :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
04. februar 2009 - 08:27 #19
Den reagerede ikke på opret, kunne først se at det var lagt ind da jeg åbnede siden igen, har lige fået en mail mere på Engelsk
http://www.eksperten.dk/error.php?c=1
Jeg ved ikke hvad det betyder.
silbidor.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
05. februar 2009 - 13:39 #20
Error-tingen var noget teknisk rod - citat vores chefudvikler :-) - det plagede også pcw.dk og cw.dk. Det skulle være løst nu.
05. februar 2009 - 19:50 #21
Nåååå - nu er I også begyndt at sende REKLAMER (eller hvad man skal kalde det) med i de automatiske E-mail's ->

Citat:
Husk Jobworld EXPO - It-Danmarks største jobmesse
Den 25. februar kl. 9.00 slår Jobworld dørene op for it-Danmarks største jobmesse, og du er inviteret!

30 udstillende virksomheder præsenterer sig - hver især - som din fremtidige it-arbejdsgiver. Fra scenen vil du kunne se og høre markante rekrutterings- og karriereeksperter give deres bud på aktuelle emner.

Jobworld Expo afvikles parallelt med ICT-messen og Internet Expo, hvilket giver dig mulighed for at besøge alle tre messer med samme adgangsbillet. Adgang til messerne er gratis.

Læs mere om Jobworld EXPO og bestil din gratis billet her
Citat slut...

Se deeeet kunne I godt finde ud af *S* ?
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2009 - 20:02 #22
karise_larry  Du skuffer meget.

Virus kan du finde ud af at fjerne, men så laver du selv noget der næsten kunne få samme betegnelse ?

Er det ikke mere end nok, at vi skal se på det fra mailrobbottet ? -(
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2009 - 20:02 #23
karise_larry  Du skuffer meget.

Virus kan du finde ud af at fjerne, men så laver du selv noget der næsten kunne få samme betegnelse ?

Er det ikke mere end nok, at vi skal se på det fra mailrobbottet ? -(
Avatar billede gah1 Nybegynder
05. februar 2009 - 23:34 #24
Dette nye design holder da ikke!
Det er jo ikke til at finde hverken hoved eller hale på.

Mit forslag er tilbage med den gamle Eksperten indtil man har et layout som er simpelt og overskueligt at bruge.

Hvis ikke at dette sker så forudser jeg at antallet af brugere lynhurtigt vil falde drastisk.

M.v.h.
Avatar billede Jensen DK Novice
06. februar 2009 - 07:09 #25
Ja det er kedeligt at et nyt udsende, med forviringer, kan komme til at ødelægge et ellers godt forum.