Avatar billede pasj Nybegynder
02. februar 2009 - 12:35 Der er 1 kommentar

Hjælp til flytning af domæne - belønning gives

Hej alle

Jeg har forgæves forsøgt at få hjælp til at få flyttet mit domæne. Det skal flyttes fra en Servage server over til en surftown server. Da jeg flytter til Australien på søndag, skal "jobbet" helst være færdigt by then. Ydermere er der en oversættelsesfejl i en menu jeg også gerne skulle have rettet (den kan i selv se på www.bøfrummet.dk)

Det er ikke noget der i mit hovedet tager særlig lang tid, så jeg håber der er nogle venlige sjæle der gider give sig tid til det.

Jeg har en Servage server i ca 1,5 måned endnu, som du kan få fri adgang til og bruge løs af - vil du hellere have cool cash så ordner vi det over mail, som er mark _ f _ knudsen @ hotmail . com (fjern mellemrum)

Tak på forhånd!
Avatar billede minus Nybegynder
03. februar 2009 - 14:55 #1
Hej,

Det skulle ikke være en opgave, der tager så lang tid :) Send en mail med hvad du tilbyder af penge til mig, så kan vi se om vi kan få det ordnet idag :)

Vh
Shahrokh Sotoudeh
www.retard.dk
shahrokh.sotoudeh@gmail.com