Avatar billede ranukel Nybegynder
31. januar 2009 - 19:03 Der er 2 kommentarer

Formatering af harddisk med 2 styresystemer

Jeg har en pc der af uransagelige årsager har fået installeret 2 styresystemer begge XP, men vi har problemer med at få hele harddisken formateret, den tager kun den ene partions styresystem.

Hvordan får jeg formateret hele harddisken og sat et styrsystem på?
Avatar billede newcommer Nybegynder
31. januar 2009 - 19:27 #1
Du skulle kunne boote op på en winCD, og under "Install" slette alle partitioner.
Derefter kan du oprette en partition til windows. Senere kan du i windows under
Diskhåndtering, lave de yderligere partitioner du vil.
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2009 - 20:01 #2
se evt. guide figur 4 http://www.helgec.dk/xp-install.html