Avatar billede pade2204 Nybegynder
31. januar 2009 - 18:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Theme i Firefox kan ikke ændres

Nu er jeg ellers en glad bruger af Firefox, men jeg må nok sige at udskiftning af Theme driver mig til vanvid.

Det ligger således at jeg har installeret Firefox på en bærbar, hvor theme/layoutet ser ud som på dette link:
http://www.mozilla-europe.org/da/firefox/

Det er icon'erne jeg tænker på. Tror de rigtige icon hedder Strata, men jeg kan simpelthen ikke skifte theme - den installere og siger den er i brug, men når jeg genstarter firefox er jeg stadig på mit gamle icon/theme.

Er der en der ved hvad jeg gør ?

Jeg har prøvet at slette alt, og geninstall, men det hjalp ikke.. den husker det hele åbenbart.

Ser frem til at høre fra jer
Avatar billede double-g Juniormester
31. januar 2009 - 19:31 #1
Har du tjekket om det korrekte tema er installeret korrekt og valgt som standard under

- funktioner - tilføjelser - temaer -

?
Avatar billede pade2204 Nybegynder
31. januar 2009 - 19:37 #2
det er det!

Jeg har hentet flere, og skiftet frem og tilbage, der sker bare intet.
Avatar billede double-g Juniormester
31. januar 2009 - 19:59 #3
Så er det nemmeste nok at prøve en total geninstallation :

http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/Ren_geninstallation
Avatar billede pade2204 Nybegynder
31. januar 2009 - 20:18 #4
Det var faktisk det jeg troede jeg gjorde, men det var så de lokale filer der drillede.

Det hele kører nu.

Tak for det
Avatar billede pade2204 Nybegynder
31. januar 2009 - 20:18 #5
how, svar :-)
Avatar billede double-g Juniormester
31. januar 2009 - 20:44 #6
Yep, temaer bliver lagt i de lokale filer, så forskellige brugere kan have forskellige temaer installeret.