Avatar billede hcs89 Nybegynder
31. januar 2009 - 13:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

problemer med at vise en side fra en anden server i iframe

www.hellerup-kajakklub.dk/reform
kalender>DKFs kalender..

det link jeg her har installeret har det med at vise enten den side jeg gerne vil have den til:
http://kano-kajak.dk/System/Kalender/kalender.asp

eller denne her side:
http://kano-kajak.dk/index.asp

oftest viser den først den forkert, og når man så trykker på linket igen kommer det rigtige frem.. prøv selv at se det.. det virker som om at safari har sværere ved at vise den rigtige...

det virker som et virkelig underligt problem.. jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. har selvfølgelig skrevet det sådan her:

<iframe frameborder="0" width="100%" height="620px" src="http://kano-kajak.dk/System/Kalender/kalender.asp">blablabla...</iframe>
håber der er en der kan hjælpe!
Avatar billede olebole Juniormester
31. januar 2009 - 17:07 #1
<ole>

Jeg forstår ikke dit spørgsmål

/mvh
</bole>
Avatar billede zips Juniormester
31. januar 2009 - 17:27 #2
Det kunne jo være at kano-kajak har indsat noget på den side du ønsker i din iframe som gør at siden altid går til index.asp for at forhindre det du har gang i :-)
Avatar billede hcs89 Nybegynder
31. januar 2009 - 20:14 #3
jeg prøver at åbne en side fra en anden server (DKFs hjemmeside) i en iframe.

den side benytter frames. jeg henviser til en underside på den side. jeg vil altså kun have den til at vise kalenderen.. men af en eller anden grund så åbner den index-siden i min iframe i stedet for undersiden. du kan jo selv prøve at se ved at kigge på hjemmesiden..

skulle gerne være sådan at når man trykker på menupunktet DKFs kalender, så viser den DKFs kalender - KUN. og ikke DKFs hjemmeside...

hjalp det?
Avatar billede hcs89 Nybegynder
31. januar 2009 - 20:19 #4
zips: ja det er også lidt det jeg frygter.. håber lidt at der var nogen der kunne komme med et andet forslag - eller bare en løsning :P

altså.. der er jo ikke nogen fornuftig grund til at de ikke ville lade mig gøre det - kajakklubben er medlem af organisationen og selvfølgelig vil de gerne have at vores medlemmer ser de forskellige arrangementer..

hvis de har et script der sender mig videre til hovedsiden, kunne det jo være at der var en måde at omgås det. det er jo nok bare af hensyn til søgemaskiner eller noget, hvis de har sådan et..
Avatar billede zips Juniormester
31. januar 2009 - 21:25 #5
Da i jo er medlem er det vel kun at kontakte dem og få det afklaret om i kan og må :-)
Avatar billede hcs89 Nybegynder
01. februar 2009 - 19:09 #6
du tror altså kun at det kan være et spørgsmål om at de har et script der modvirker det?
.. det mærkelige er bare det at det kun er nogle gange at det sker.. :/
Avatar billede hcs89 Nybegynder
18. august 2010 - 18:52 #7
lukker